wtorek, 16 lutego 2016

Powiew wiosny. A little bit of spring.

           
           Nie wiem jak wy, ale ja chciałabym, żeby wróciła już wiosna. Mam dość siedzenia w domu i obserwowania kropli deszczu na szybach. Dość zimna, dość wilgoci, dośc nagich i smutnych drzew, dość szarości... chcę wiosny!!! Chcę kolorów! 
            A w kwestii kolorów... Jakiś czas temu kupiłam kolejną zieloną farbę akrylową. Do zakupu  zainspirowała mnie nazwa... zieleń algi... Tubka z farbą dość długo leżała w pojemniku z innymi akrylami, ale ostatnio postanowiłam, że nadszedł jej moment. Od kiedy zaczęłam robić koszyki zastanawiałam się jak wyglądałyby moje plecionki w żywych nowoczesnych kolorach. W końcu postanowiłam to sprawdzić. Zrobiłam dwa, na próbę, i nieskromnie przyznam, że podobają mi się tak bardzo, że na nich nie poprzestanę. Tylko spójrzcie. Czyż nie wprawiają was w radosny wiosenny nastrój? Fantastyczne kwiaty widoczne na zdjęciach to sprawka Ani Wybranowskiej z http://minimaniabyania.blogspot.it/

              Do you miss spring like I do? I've got enough of sitting at home and watching drops of rain on my windows... enough of cold, of humidity, of sad naked trees, enough of grayness. I want spring! I want colours!
                As far as colours are concerned, I bought a new tube of green acrilic paint some time ago. It was its name that inspired me to buy it... green of alg. The paint had to wait its turn but last week I thought that it was high time I used it. Since I started making my baskets I have wondered how they would look like in more lively colours. Finally, I decided to check it. I created two small baskets - a blue one and a green one. I won't be modest if I say I do like them! I will surely make more of them. Don't they bring some spring atmosphere into your hearts? The fantastic flowers that you can admire in the photos were made by Ania from http://minimaniabyania.blogspot.it/.



7 komentarzy:

  1. Que ambiente más primaveral!! me encantan los colores.las cestas y las preciosas flores de la composición!!!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Камилла! Вы меня порадовали! Такие весенние фотографии! Стало очень хорошо! Корзины очень красивые. Мне нравится, как вы их украсили бантиками. Расцветка замечательная!

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę wiosny w środku zimy? Udało się:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna aranżacja:)!
    Taka swieża, wiosenna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Preciosa composición. Alegre y llena de color.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne!!! Takie żywe optymistyczne kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. zieleń z niebieskim, limonka z morskim
    tudzież turkusem - to samo ziarno Wiosny!

    OdpowiedzUsuń