sobota, 15 sierpnia 2015

Urodzinowy prezent. A birthday present.

       
              Zdarzyło się wam kiedyś otrzymać od kogoś prezent na który zupełnie niczym sobie nie zasłużyliście? Mnie tak... i to całkiem niedawno. Ostatnie kilka dni spędziłam u rodziców. Powiedziałabym cudowne polskie wakacje. Wiedziałam, że w tym czasie miała dotrzeć do mnie paczuszka pełna wstążeczek, koronek i guziczków. A tymczasem w skrzynce pocztowej rodziców znalazłam awizo na moje nazwisko. Poszłam na pocztę, odebrałam małą pomarańczową kopertę, otworzyłam i ... zaniemówiłam.... To nie były wstążeczki... To było COŚ, co sprawiło, że serce zaczęło mi szybciej bić. Zupełnie niezasłużony i niespodziewany prezent urodzinowy od Agnieszki, niezwykle utalentowanej mistrzyni szydełka. Dwie poduszki i torebka. Wszystko ręcznie wykonane i tak piękne... Spójrzcie i pozazdrośćcie mi... Co tu więcej pisać? Brakuje mi słów. Czasem życie daje nam dowody na to, że wśród nas żyją prawdziwe anioły... Agnieszka, która zupełnie bezinteresownie sprawia radość innym, dla mnie jest jednym z nich.

         Have you ever received a gift you thought you didn't deserve? I have. Last few days I spent with my parents. Wonderful Polish holidays, I would say. I knew that a parcel full of ribbons, lace and bottons would arrive to me those days. When I found an advice note in my parents' post box I went to the post office to pick up the parcel. It was, actually, a small orange envelope. I opened it and ... my heart started to beat quicker. It was an undeserved birthday present from Agnieszka, a very gifted and skillful crochet master. Two pillows and a bag. So beautiful.... What should I write? I am at a loss for words. Just look and envy me. Sometimes life gives us proofs that angels live among us... Agnieszka, who very generously makes other people happy, is on of them for me.





3 komentarze:

  1. Unos regalos preciosos!!!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne. Najlepsze życzenia z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prezenty. I cudowne uczucie, kiedy spotyka Cię taka niespodzianka. Najlepszego Kamilla! Pozdraiwam. Anna

    OdpowiedzUsuń